Diversos centres de la Fundació Apip-Acam visiten el Museu Blau - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Diversos centres de la Fundació Apip-Acam visiten el Museu Blau

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 21/6/2017 10:52:00
El dimarts 20 de juny, una cinquantena de persones dels centres de Marquet Molins, Montigalà i El Lluch van realitzar una visita guiada al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (Museu Blau) amb motiu de la presentació del llibre La Tierra de Fuego de Charles Darwin. Dividits en tres grups i acompanyat per tècniques del Museu, van recórrer l’exposició permanent «Planeta Vida» que interpreta el planeta Terra actual com a resultat de la interacció entre l’ambient químic i físic del planeta i els éssers vius, on els rius, les muntanyes i els oceans estan íntimament relacionats amb els organismes que hi viuen i tots junts formen un ecosistema global que actua regulant les condicions del planeta.

També van visitar l’exposició temporal «Spinosaurus: el gegant perdut del Cretaci» que presenta el primer dinosaure adaptat per nedar que es coneix i el més gran entre els dinosaures carnívors. Ambdós itineraris van agradar força als visitants.

Per finalitzar la jornada matinal, la sala de conferències va acollir una presentació sobre la teoria de l’evolució de Darwin, a càrrec del Sr. Josep Ricou.