Celebració del 25è aniversari de l’Associació Amputats Sant Jordi - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Celebració del 25è aniversari de l’Associació Amputats Sant Jordi

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 14/7/2017 10:05:00
El recinte modernista de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona va acollir, el dilluns 10 de juliol, l’acte de commemoració del 25è aniversari de l’Associació Amputats Sant Jordi presidit pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i la  ministra de Sanitat, Dolors Montserrat. Ambdós van fer memòria dels vint-i-cinc anys d’història de l’entitat i va servir d'homenatge a les persones i les entitats que han col·laborat amb Amputats Sant Jordi, entitat que va ser fundada l’any 1992 per part d’un grup d’usuaris de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. El Sr. Ramon Nicolau, que actualment forma part de l’equip directiu de la Fundació Apip-Acam, va rebre un premi com a membre fundador més antic de l’entitat.