Diàleg amb la Custodia Moreno - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Diàleg amb la Custodia Moreno

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 3/11/2021 11:24:00
L'acte tindrà lloc a la Biblioteca del Carme-Joan Marsé

Cartell de l'acte Diàleg amb Custodia Moreno

L'Escola Veïnal de la Favb, amb la col·laboració de l'AV del Carmel, organitza la trobada Diàleg amb la Custodia Moreno. Serà una trobada distesa, conduïda per Josep Ricou per conèixer de primera mà aquesta activista històrica del moviment veïnal del Carmel que ha estat la pregonera de les festes de la Mercè d'aquest any.

Aquesta sessió, que es farà el pròxim divendres 5 de novembre a les 19:00 hores a la Biblioteca del Carmel-Joan Marsé (carrer Murtra, 135-145), forma part d'un seguit de Diàlegs amb gent interessant que anirem organitzant durant l'any vinent en motiu del 50 aniversari de la Favb.

L'acte serà presencial i on-line.