Presentació d'"Inmigración y Generalitat de Cataluña (1977-2010)" - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Presentació d'"Inmigración y Generalitat de Cataluña (1977-2010)"

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 23/5/2018 10:37:00
El proper 5 de juny, a les 18h, tindrà lloc la presentació del llibre Inmigración y Generalitat de Catalunya (1977-2010) de Xavier Alonso, al Palau Macaya de Barcelona.

L'acte tindrà forma de debat en el que es parlarà sobre les polítiques d'immigració de la Generalitat de Catalunya. Hi intervindran: Josep Ricou, president de la Fundació Apip-Acam i editor de l'obra, Carles Campuzano, diputat al Congrès i coneixedor de les polítiques migratòries, Victòria Camps, filòsofa i Jaume Lanaspa, president de RECI (Red de Ciudades Interculturales).

Si voleu assistir-hi, us demanariem que envièssiu un email a l'adreça hacer@fundacioapipacam.org demanant la reserva de plaça.