Cursa de la Milla de Sarrià 2019 - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Cursa de la Milla de Sarrià 2019

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 27/11/2019 13:30:00
El passat 27 d’octubre del 2019 residents representant 5 centres de l’entitat (Mas Lluí, Montigalà, Llar Hebre, Vigatans i Batllòria) van participar a la 7ª edició de la Milla Sarrià (Barcelona). En total ens vàrem reunir 38 persones de la casa.

Per 5è any consecutiu vàrem córrer la cursa d’aproximadament 1.600 metres amb temps compresos entre 9 i 17 minuts. Durant tot el més d’octubre ens hem preparat per guanyar la cursa.

Ho hem aconseguit, ha estat un gran èxit entrant en els primer llocs.

FELICITATS ESPORTISTES!

L’objectiu de la cursa és que les persones residents corrin conjuntament amb la resta de esportistes del mateix sexe i franja d’edat. A més a més suposa, per tots, una motivació extra per entrenar-se amb un objectiu final, conèixer i relacionar-se amb altres persones i realitzar esport a l’aire lliure.

Ara ens  proposem un repte per l’any vinent: que les persones en cadira de rodes elèctriques vagin en cadires manuals. Amunt els bíceps.

SOM-HI