Remodelació de la Llar Residència Hebre - Blog - Fundació Apip-Acam

Remodelació de la Llar Residència Hebre

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 10/6/2016 12:33:00
Recentment, la Fundació Apip-Acam hem dut a terme les obres de rehabilitació integral del servei Llar Residència Hebre, situat al Prat de Llobregat, destinat a persones amb discapacitat intel·lectual.

Amb aquesta transformació el centre ha adaptat els espais a la nova normativa, amb una nova distribució basada en dues unitats de convivència independents, i una capacitat de nou places cadascuna. Aquest canvis han permès concertar la gestió del servei amb el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat  de Catalunya.

Tant les persones usuàries, els seus familiars, con les persones que treballen a la Llar Residència Hebre han manifestat la seva satisfacció per les obres realitzades i les millores en les instal·lacions, cosa que ens anima a continuar amb la nostra política de millor de les infraestructures dels nostres centres residencials.

El passat dia 31 de maig vam rebre la visita de la Sra. Lourdes Borrell, segona tinenta d'alcaldia i regidora delegada de Persones amb Discapacitat de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat acompanyada per la Sra. Mercè Solé, tècnica de la mateixa àrea.

També, el dia 7 de juny va visitar el centre la Sra. Margarita García, tinenta d'alcalde i regidora delegada d'Acció Social de l’Ajuntament del Prat del Llobregat  i el Sr. Ramon Roca, tècnic dels Servei per a Discapacitats del mateix ajuntament.

En ambdues ocasions varen ser rebudes pel Sr. Josep Ricou, president de la Fundació Apip-Acam, i per membres de l’equip directiu del centre.