Participem a la Milla Solidària-Correm Junts de Sarrià - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Participem a la Milla Solidària-Correm Junts de Sarrià

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 31/10/2018 13:05:00
El passat 28 d’octubre es va celebrar la Milla Solidària-Correm Junts de Sarrià. És una cursa d’una milla de distància (1.609 metres) oberta a tothom, amb atenció especial a les persones amb discapacitat intel·lectual. L’objectiu de Correm Junts és que les persones amb discapacitat no siguin un grup especial, sinó que corrin conjuntament amb la resta de corredors del mateix sexe i franja d’edat.

La Fundació APIP ACAM porta 3 anys participant en aquesta cursa, com una sortida conjunta dels diferents centres residencials: Batllòria, Vigatans, Llar Hebre, Montigalà, Mas Lluí i el pis d’autonomia. Aquest any, degut a la pluja i el mal temps, van participar finalment 21 dels 31 usuaris/es que estaven inscrits repartits en diferents categories.

Tot i això els usuaris van poder gaudir de la cursa fins i tot mullats demostrant que no hi ha impediments ni barreres que impedeixen la pràctica de l’esport i el sacrifici per l’activitat. Aquesta activitat va ser conduïda i supervisada pel nostre tècnic esportiu Kevin Corredera i va comptar amb el suport de voluntaris de l’entitat i els tècnics d’atenció directe.

Agraïm a totes les persones que van participar un any més per demostrar que les ganes de fer coses i superar-se a un mateix són independents d'obstacles com la pluja i el fred.