La Fundació participa en el debat sobre els centres penitenciaris del futur - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

La Fundació participa en el debat sobre els centres penitenciaris del futur

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 2/11/2018 11:56:00
El passat dilluns, 29 d'ctubre, es va dur a terme, en el programa "El miradors de Catalunya" que organitza La Vanguardia, un debat sobre els serveis penitenciaris del futur en el que va participar la Sra. Monserrat Font, directora general  de la Fundació APIP-ACAM i qua va comptar, també, amb la presència de la Hble. Sra. Ester Capella, Consellera de Justícia de la Generalitat de Catalunya, el Sr.Antonio Andrés Pueyo, catedràtic de Psicologia de la UB, el Sr. Xavier Badia, coordinador dels voluntaris penitenciaris de Justícia i Pau, el Sr. Amand Calderó i Montfort, director general de Serveis Penitenciaris de la Generalitat de Catalunya y la Sra. Núria Iturbe, directora de servei de l'àrea de justícia i comunitat d'Intress. En el següent enllaç podeu veure el debat Els serveis penitenciaris del futur, emès el dia 29.

Així mateix, el dia 1 de novembre La Vanguardia publicava un article sobre els pisos tutelats i els serveis penitenciaris i que fa referència al que es va parlar en el debat. Us deixem l'enllaç on podeu trobar la notícia en format PDF: Pisos tutelats,un model d'èxit per al a reinserció de presos