Presentació del llibre "El Pacto Mundial para la Migración Segura, Ordenada y Regular" a Madrid - Blog - Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 24/9/2019 11:23:00
El passat dia 24 de setembre de 2019, a les 17.30h, va tenir lloc a la seu de la Secretaria d'Estat de Migracions a Madrid, la presentació del llibre El Pacto Mundial para la Migración Segura, Ordenada y Regular: un modelo para armar escrit i coordinat per Lorenzo Cachón i María Aysa-Lastra, i editat pel Servei de Publicacions de la Fundació Apip-Acam.

En l'acte hi van participar la Excma. Sra. Consuelo Rumí, Secretària d'Estat de Migracions del Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social del Gobierno de España, la Sra. Anna Terrón, Directora de la Fundación Internacional y para Iberoamérica de Administración y Políticas Públicas (FIIAPP), el Sr. Lorenzo Cachón, autor i coordinador de les reflexions juntament amb diferents autors i autores sobre els 23 acords que van concloure en el Pacte Mundial per a la Migració Segura, Ordenada i Regular el desembre de 2018 a Marràqueix i el Sr. Josep Ricou, Editor i President de la Fundació APIP-ACAM.