Presentació del llibre "Las ciudades ante el cambio de era" - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Presentació del llibre "Las ciudades ante el cambio de era"

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 5/10/2016 13:03:00
El proppassat 3 d’octubre va tenir lloc a la Casa del Llibre de Barcelona la presentació de l’obra d’en Josep Maria Pascual, Las ciudades ante el cambio de era, amb pròleg del Dr. Joan Subirats i publicat per Hacer, el Servei de Publicacions de la Fundació Apip-Acam. Hi hagué una nombrosa assistència i també un interessant col·loqui al final de la presentació.

El Sr. Josep Puy, en nom de la Fundació Apip-Acam, donà la benvinguda i presentà als diferents components de la taula: el Dr. Joan Subirats, catedràtic de Ciència Política de la UAB, la Sra. Àngels Guiteras, experta en el Tercer Sector i expresidenta de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, i l’autor de l’obra, el Sr. Josep Maria Pascual, expert en gestió pública i desenvolupament estratègic.

En els diferents parlaments es va fer incidència en alguns dels aspectes del llibre al voltant de l’argument principal: “les ciutats, amb una nova governança urbana, són fonamentals per conduir el canvi d’era que es va iniciar a finals de la dècada dels 80 i poder superar la crisi societària”. El llibre es publica dins la col·lecció “Filosofia i Ciències Socials” i la Fundació Apip-Acam, a través del Servei de Publicacions, vol palesar una clara sintonia i complicitat amb aquests tipus d’obres on s’accentua el compromís i participació de la ciutadania en les transformacions i futur de les ciutats.

S'adjunten enllaços amb la informació publicada a la premsa:

Veure l'entrevista amb Josep Maria Pascual i anàlisi del llibre, El Punt Avui  [7 de novembre de 2016]
Veure El Periódico. Suplement +Innovación ("Catalunya, líder en 'smart cities'”) del 22.de novembre de 2016
Veure La Vanguardia. Suplement Diners ("El  futur és de les ciutats") del 27 de novembre de 2016.
Veure ARA ("L'entrevista") del 8 de desembre de 2016
Veure El País Catalunya (Opinió) del 24 de desembre de 2016