II Trobada Músico-Esportiva amb familiars i amics - Blog - Fundació Apip-Acam

II Trobada Músico-Esportiva amb familiars i amics

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 11/11/2015 10:17:00
El proper dissabte 28 de novembre es durà a terme la II Trobada Músico-Esportiva amb família i amics en la que hi participaran persones del C.O Marquet Molins, la Llar Residència Hebre, la Residència Batllòria, la Residència El Lluc, la Residencia  Mas Lluí, la Residència Montigalà i la Residència Vigatans.

El programa d'activitats contempla diverses activitats esportives com futbol, boccia, curling o bicicletes, i d'altres a l'entorn de la música com cant coral, improvització musical o dança.

La jornada començarà a les 10h i es previst que finalitzi a les 14h. La cloenda de l'activitat anirà a càrrec de la Sra. Lourdes Borrell, tinenta d'alcaldia delegada de Persones amb Discapacitats de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.