Darwin a la Barceloneta - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Darwin a la Barceloneta

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 11/5/2017 12:05:00
El proper dijous 25 de maig, a les 19h, tindrà lloc la presentació i debat a l’entorn del llibre de Charles Darwin, Viaje a la Tierra de Fuego, editat pel Servei de Publicacions de la Fundació Apip-Acam.

Es tracta d’una edició adreçada als joves amb especial èmfasi en l’esperit descobridor i encuriosit que l’autor va palesar en el seu temps. La presentació es farà a la Biblioteca Barceloneta – La Fraternitat, al carrer Comte de Santa Clara, 8-10, de Barcelona.

A la presentació hi intervindran: Josep Ricou (editor), Jordi Sargatal (autor del pròleg), Lawrence Beck (autor de les il·lustracions) i Emili García (lector).

Trobareu també informació a la Guia de Barcelona, a El Periòdico i a La Vanguardia