El C.O. Marquet Molins i la Residència El Lluc guanyen sengles accèssits en el concurs de narrativa breu per a discapacitats - Blog - Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 19/6/2015 13:07:00
El passat dissabte 6 de juny va tenir lloc l’acte de lliurament de la 7a. edició dels Premis Alvent de narrativa breu per a discapacitats intel·lectuals, que es va celebrar en el Teatre Barts de Barcelona.

En aquest edició, un grup d’usuaris del Centre Ocupacional Marquet Molins va ser guardonat amb un accèssit col·lectiu pel conte La història del drac comediant a l’atur en la categoria de narrativa breu. Els autors de l’obra són: Lorena Fernández Peñarroja, Váleri Mora Romero, Rubén Roc Martín, José Tapias Fresneda, Mª Carmen Heredia Martínez, Mohamed Hassoun, Miguel Ángel Molina Molina i Gema Martínez Montenegro. També la Residència El Lluc va ser guardonada amb un accèssit individual pel conte La ciutat de Machupichu i el tresor d’Irene Casanova

El C.O. Marquet Molins va participar enguany amb tres poesies i dos relats mentre que la Residencia El Lluc va participar amb un relat. La finalitat d’aquests premis és donar opcions a les persones amb discapacitat intel·lectual, d’aprendre a treure profit de les seves pròpies idees, potenciar les seves habilitats creatives,  promoure el seu interès per la lectura i l’escriptura, i facilitar la possibilitat de mostrar les seves obres el conjunt de la societat.

En la fotografia podeu veure dos dels autors acompanyats per una monitora i el presentador de l’acte.

No comments