Els nostres residents visiten espais naturals de Catalunya - Blog - Fundació Apip-Acam

Els nostres residents visiten espais naturals de Catalunya

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 15/7/2016 12:23:00
Diversos usuaris de la Residència Montigalà i la Residència El Lluc van poder gaudir d’una l’excursió matinal per la Vall del Tenes, a Riells del Fai (Vallès Oriental), i el seu entorn.

El primer grup va ser la Residència Montigalà que va recórrer una distància de sis quilòmetres, tres d’anada i tres de tornada, deixant el sender principal per gaudir de les fites importants del recorregut, com els gorgs d’aigua, l’embassament, el gran plataner centenari d’un metre i mig de diàmetre, i les vistes de les muntanyes rocoses característiques. Al acabar la caminada els residents van poder gaudir del bany a uns dels petits gorgs. L’altre grup, la Residència El Lluc, va allargar la caminada un quilòmetre més, podent arribar fins l’antiga central hidroelèctrica i gaudir amb la panoràmica de Sant Míquel del Fai de fons.

La sortida es va desenvolupar sense cap incident i amb total normalitat, demostrant així una bona capacitat dels residents per al senderisme de muntanya de nivell mig.

Agraïm a la voluntària -Natàlia Fernàndez- i als tècnics de l’entitat el treball de coordinació entre els centres residencials i la pròpia activitat complexa en sí mateixa.