Es lliura l’acreditació europea de maneig d’ordinadors i la certificació E-Citizen a persones en situació d’atur - Blog - Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 28/7/2016 10:12:00
Un total de 29 persones de Sant Cugat en situació d’atur ha participat en dos cursos de capacitació i ampliació de coneixements informàtics, que han estat finançats per la Fundació Ramón Molinas en col•laboració amb la Fundació APIP-ACAM. Aquesta formació, per millorar els coneixements d’informàtica i d’entorns digitals, vol ser una eina per afavorir la inserció laboral.

El primer curs, d’una cinquantena d’hores, ha tingut per objectiu l’obtenció de l’acreditació europea de maneig d’ordinadors (European Computer Driving Licence). Aquest és un certificat reconegut internacionalment que permet certificar les habilitats informàtiques amb un estàndard reconegut globalment i que està desenvolupat per l’ECDL Foundation.

El segon, de 21 hores, ha estat d’alfabetització informàtica i correspon a la certificació E-Citizen. Aquesta certificació està pensada perquè persones amb un coneixement limitat dels ordinadors i Internet puguin adquirir i certificar les competències bàsiques en l’entorn digital.

Recentment, els estudiants que han superat el curs han rebut l’acreditació corresponent. A l’acte de cloenda i de lliurament de diplomes, hi han participat el regidor Carles Brugarolas; la directora general de la Fundació Apip-Acam, Montserrat Font; Pere Lluís Barbarà, en representació del Comissionat ECDL-Foundation a Espanya; i el director de la Fundació Ramón Molinas, Xavier Cortés.

Trobareu més informació sobre el programa E-citizen i la certificació ECDL a la pàgina web de la Fundació Ramón Molinas