Signatura del conveni entre Catalonia Hotels & Resorts, l'Obra Social "La Caixa" i la Fundació Apip-Acam - Blog - Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 31/10/2015 10:35:00
La cadena hotelera Catalonia Hotels & Resorts ha formalitzat la seva col·laboració amb el programa Incorpora de l'Obra Social "la Caixa", un projecte d'integració laboral, en marxa des de 2006, que ha facilitat més de 100.000 llocs de treball a persones en risc o situació d'exclusió gràcies a la col·laboració d'empreses i entitats socials. El programa s'adreça a persones amb discapacitat, aturats de llarga durada, exreclusos, immigrants, joves en risc d'exclusió i víctimes de la violència de gènere, entre altres col·lectius.

Félix Navas, director general de la cadena, Marc Simón, director corporatiu de l'àrea social de la Fundació Bancària "la Caixa", i Montserrat Font, directora general de la Fundació Apip-Acam, han signat un conveni de col·laboració mitjançant el qual Catalonia Hotels & Resorts oficialitza la seva adhesió al programa d'inserció laboral Incorpora.

Gràcies a aquesta col·laboració, perfils en risc d'exclusió social tindran l'oportunitat de realitzar, després d'una primera fase de formació, un període de pràctiques en algun dels més de 50 establiments que la cadena té a tot Espanya.

Jordi Batista, director de Recursos Humans de Catalonia Hotels & Resorts, apunta que "la cadena porta diversos anys apostant per la integració social, sent aquest un aspecte molt interioritzat en la nostra filosofia".