Una representació de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat visita el C.O. Marquet Molins - Blog - Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 29/9/2015 10:23:00
El passat dimecres 23 de setembre varem rebre la visita, al C.O. Marquet Molins, de la Sra. Loudes Borrell, tinenta d'alcaldia delegada de Persones amb Discapacitats, entre altres regidories, i la Sra, Mercè Soler, tècnica de la mateixa àrea de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.

A la reunió es van tractar temes de gran preocupació per ambdues bandes com l'ocupació dels usuaris i les usuàries o la importància de les relacions amb les empreses del municipi. Agraïm molt l'atenció rebuda i esperem seguir treballant per contribuir a la millora de la qualitat de vida i l'autonomia de les persones amb diversitat funcional.