Celebració de la jornada "Transformacions de les entitats socials" - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Celebració de la jornada "Transformacions de les entitats socials"

Published by Fundació Apip-Acam in Jornades · 17/5/2016 12:09:00
El passat 11 de maig vam dur a terme la celebració dels 20 anys de la revista "Políticas Sociales en Europa" amb la jornada "Transformacions de les entitats socials"

En primer lloc volem donar les gràcies a totes les persones que van assistir-hi així com també volem agrair la presència de les persones que van fer les diferents ponències, que amb les seves reflexions i experiències van fer emergir nous discursos.

La trobada va servir per posar en comú aspectes com el fet que el tercer sector ha d’anar en paral·lel amb la plena ciutadania responsable i participativa i amb totes les àrees de l’Administració. Un fil conductor de futur ha de ser l’empoderament de la ciutadania amb la participació de les entitats socials.

Presentació de l'acte. D'esquerra a dreta: Josep Ricou, Cristina Rimbau i Montserrat Font

Imatge de la sala Mirador del CCCB on es va dur a terme la jornada

Taula “Les transformacions de les entitats socials a l’Estat espanyol” D’esquerra a dreta: Sali Guntín, Cristina Rimbau, Fernando Fantova i Susanna Vert

Taula “Les tranformacions de les de les ONG a Catalunya” D’esquerra a dreta: Àngels Guiteras, Ramon Nicolau, Teresa Crespo i Pepe Leal