Visita a la Fundació Miranda - Blog - Fundació Apip-Acam

Visita a la Fundació Miranda

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 8/6/2016 12:45:00
El passat dijous 26 de maig un grup de 20 persones, usuaris i usuàries de les residències El Lluc, Montigalà i Mas Lluí de la Fundació Apip-Acam, van anar a visitar la Fundació Miranda, una entitat dedicada a la difusió del coneixements, la comprensió i el respecte pel cavall, la terra, el medi natural i la naturalesa. La seva seu, situada al Pla de l’Orri (Alt Berguedà), ha estat declarada recentment refugi de fauna salvatge, donada la gran biodiversitat d’espècies animals i vegetals que l’habiten. Molts d’aquests cavalls han estat recuperats de situacions difícils i de maltractaments, i han aconseguit el seu equilibri i salut física,emocional i mental gràcies al contacte amb l’entorn natural i amb el mateix grup de cavalls.

El projecte de la Fundació Miranda pot intervenir en processos terapèutics, sanadors o simplement personals com a facilitadors. Es tracta d’acompanyar cada persona, sense interferir, en la seva experiència amb el cavall i amb l’entorn.

Tot el grup va passar un gran dia entre aquests animals que viuen en llibertat. Van conèixer moltes coses sobre els cavalls i també van passar una bona estona abraçant els gossos. Varen ser molt ben atesos i esperem que aquesta experiència aviat es pugui repetir ben aviat.