Torneig de Bàsquet al Pavelló Juan Carlos Navarro - Blog - Fundació Apip-Acam

Torneig de Bàsquet al Pavelló Juan Carlos Navarro

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 5/12/2018 13:03:00
El passat 3 de desembre, es va celebrar el Dia Internacional de la Discapacitat i el nostre Centre Ocupacional Marquet Molins, conjuntament amb altres centres de diversitat funcional de Sant Feliu de Llobregat, van participar en un torneig de bàsquet al Pavelló Juan Carlos Navarro.

El CO Marquet Molins va confeccionar dos equips de 10 persones i la resta d’usuaris/es els van acompanyar des de la graderia com a animadors. Varen jugar dos partits per equip, el primer contra un grup integrant de l’Escola Especial Tramuntana i el darrer va suposar un enfrontament entre els dos del nostre centre. A mig matí es va realitzar un esmorzar entre tots els participants en el qual es van poder relacionar i compartir anècdotes dels partits.

Un cop finalitzat el torneig es va realitzar l’entrega de medalles i trofeus on tots els assistents van ser obsequiats.