Caminada pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Caminada pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 31/10/2018 12:33:00
El 28 de setembre els usuaris i usuàries dels diferents centres residencials i centre ocupacional de la Fundació APIP-ACAM van participar en una caminada inclusiva al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac.

En total van participar 30 usuaris/es, assistits per 8 educadors/es i 3 voluntaris, amb el recolzament logístic i humà de l’associació CIMA, entitat que dona suport al parc a nivell de material adaptat per fer les sortides amb persones amb diversitat funcional, i del parc d’Olesa de Montserrat que van proporcionar dos persones voluntàries per conduir les dues Joëlettes.

Vam realitzar dos itineraris, un adaptat i més curt per les cadires de rodes, les handbikes i la tercera roda i un altre més llarg pels demés usuaris/es sense mobilitat reduïda i les dues Joëlettes.L’Itinerari més llarg va ser fins a La font de la Portella, aproximadament a una hora del punt de sortida.  El recorregut tenia unes vistes molt maques de Montserrat i tot el grup va gaudir de la natura i de la superació personal d’arribar a la font superant els obstacles naturals. L’itinerari més curt va ser fins al mas de l`Obac Vell, aproximadament a uns 20 minuts del punt de sortida i amb una pista pavimentada. Aquest trajecte el van poder fer els usuaris/es de Batllòria i de Vigatans provant alternativament les handikes, la tercera roda i la seva pròpia cadira.