Presentació a Madrid del núm.38-39 de la Revista «Políticas Sociales en Europa». - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 22/6/2017 11:38:00
El SIPOSO (Seminario de Intervención y Políticas Sociales) i la Libreria Polibea van organitzar, el passat 20 de juny a les 18 hores, una sessió dedicada a “Apoyos a cuidadores de familiares con discapacidad y dependencia” a la seu del Real Patronato sobre Discapacidad de Madrid. A la reunió hi va participar membres de les entitats citades i altres experts.

Hi van intervenir Maria Teresa Fernández, consellera tècnica del Real Patronato sobre Discapacidad, Demetrio Casado, director del SIPOSO, Eduardo Díaz, director del Centro Español de Documentación sobre Discapacidad, del Real Patronato i, finalment, Manuel García, que va fer una recensió del núm.38-39 de la Revista «Politicas Sociales en Europa», editada pel Servei de Publicacions de la Fundació Apip-Acam, dedicat a aquesta temática i que està coordinat per Demetrio Casado i Fernando Fantova.

Us deixem un enllaç on podreu trobar un document amb diverses recencions del Centro de Documentación y Estudios de la Fundación Egia-Careaga (SiiS) que tracten el tema de l'atenció a famílies de persones amb dependència funcional.